Danmark baby!

Jo just det, jag drar till Danmark om en timme! Familjesemester med hundtouch är tanken. Vi bilar ner i natt och ska bo hos ett par trevliga valpköpare, se Danmark, besöka World dog Show och ett Working test. Sent på måndag/tidigt på tisdag nästa vecka rullar vi in i Hållsta igen.

Idag har jag svettats 4 timmar i en bil utan AC för att lämna Nell och valparna hos sina hundvakter. Känner mig långt ifrån tiptop men det känns ändå skönt att komma iväg på semester. När jag kommer hem väntar en vecka i Örebro, därefter en dryg vecka på 5Öre och sedan 2 veckor i Kroatien. Livet är gött!


Detta är mitt trevliga ressällskap (bilden är dock några år gammal)


Kommentarer
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Låter som en mysig semester!

2010-06-29 @ 11:24:30
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0