Hemma i röran

Så var jag på hemmaplan igen efter Jens och min tvåveckors Kroatienluff. Och nej, jag återsåg visst inte medelhavet, men Adriatiska havet som fakiskt är en vik av medelhavet var minst lika vackert. Vi solade, badade, slappade järnet, käkade gott och slurpade fruktiga drinkar. Bloggen får nöja sig med dessa bilder, fler finns att kika på på Facebook om man har lust.

 

Hemmavid har mamma fortsatt hålla Billys träningsschema. Hon har varit riktigt flitig och cyklat varje kväll. Billy är ju rätt bekväm nu för tiden och springer helst inte så värst mycket i onödan. En vanlig promenad blir därför inte tillräckligt pulshöjande för att slipa på kondisen. I vilket fall ser han mycket fräsch ut för tillfället. Nell är tyvärr sämre igen, antagligen för att mina föräldrar inte haft möjlighet att hålla hennes rehabprogram igång fullt ut. Nu när jag är hemma ska vi följa det slaviskt för att uppnå samma fina balans som när jag åkte.

 

Annat nytt då? Jo, när jag var borta for mamma till Högsbo med ett gäng hundar och fick en riktig toppendag. Billy blev BIR och senare BIG-5, samtidigt som Billys mamma Magda (visad av min Linda!!!) blev 3:a bästa tik & bästa veteran i goldenringen. Senare i grupptävlingarna stog Linda och Magda på andraplatsen. Bra jobbat!

 


Billy (Combine Hennessy) BIR och Prima (Dewmist Sunsprite) BIM

 


Linda & Magda, BIR och BIG-2 veteran!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie m flock

Ni verkar ha haft det lika bra i Kroatienland som M & J men förstår att du måste längtat hem lite till de 4-benta.

Kul att Linda blivit sån hundförarstjärna, du måste smittat henne med nån bra bacill ;)

Vi ses kanske i morron, kram

PS! Fin den blev bloggen!!

2010-07-31 @ 15:26:03
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Sara och James

Åh vad härligt ni verkar haft det! Jag och James blir kvar i Örebro 1 månad till sedan flyttar vi till Nyköping. När kommer ni hit? Vi längtar!

2010-07-31 @ 15:55:58
URL: http://insats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0