Vad vill jag år 2010?

Sitter med almanackan i högsta hugg och försöker komma fram till vad jag egentligen vill med år 2010.

Vårterminen är inte så svår att planera. Jag kommer att läsa 30-poängskursen Planerad kommunikation II och 7,5-poängskursen Skriftlig kommunikation på Engelska på Örebro universitet. Med Billy blir det ridhusträningar i agility och förhoppningsvis ett par agilitytävlingar i mars. När isen och snön gått blir det apporteringsträning med fokus på vatten. Förhoppningsvis får jag tillstånd att lägga blodspår i skogen bakom universitetet och då ska Nellsa får använda näsan igen. Jag ska även klämma in en tur till England och Crufts, och förhoppningsvis en weekend i Frankrike. Känns som att det kan bli en riktigt trevlig vår!

Men vad blir det till hösten? Utbytestermin? C-uppsats? Englandsvistelse? Nya försök i ÖKL? Denna ständliga beslutsvånda! Jag blir galen på att man måste planera så långt i förväg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0