Bild på de små

Jag undrar om mamma försöker locka hem mig, för igår landade en hel drös bilder på de små i min inbox. Det funkar delvis. Sugen på att åka hem är jag sannerligen, men på tisdag är det dags för presentation av och opponering på kampanjerna. Nervöst!

I kylan och stressen blir det inte så mycket hundträning. Inga långpromenader heller för den delen. Både på grund av kylan och för att Nell haltat rätt ordentligt de senaste dagarna. Istället försöker vi ta flera kortisar och sysselsätta oss inomhus. Med Nell har jag börjat experimentera lite med bakdelskontroll och med Billy kämpar jag på med frivilliga lägganden.

Nu skolan, fast det är söndag. Urk!


Doris och hennes sju småttisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0