Utmanad

Jag gillar i allmänhet inte sånna här bloggutmaningar. Bloggvärldens kedjebrev. Urk. Men eftersom jag är tillbaka i örebro hundlös från igår till på fredag så har jag inte något bättre att skriva. Dessutom utmaades jag ju av favvo-Cornelia.

Utmaningen:
  • Gå in i "Mina bilder" på din dator.
  • Ta fram bild nr. 7 i mapp nr. 7.
  • Ladda upp bilden på din blogg och skriv något om den.
  • Utmana sedan 7 andra bloggare att göra samma sak!

Åh, saknad! Den här bilden tog jag 4 mars 2009, på uppdrag av min mor.
Den föreställerhela hundgänget vi hade då minus Magda. Vilket vackert gäng dom var!

Fr.v. Remy, Billy, Tino, Doris, Kevin, Nell och Bess




Eftersom jag själv inte gillar utmaningar så vill jag inte utmana någon. Men här är tips på 7 trevliga bloggar, och vill skribenterna gärna bli utmanade hoppas jag på att få se lite bilder i bloggarna snart :)
Linda, Moa, Anna, Karro, Mikaela, Thess & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0