Hemtenta och snökaos.

Just nu spenderar jag 85% av mina dagar framför datorskärmen, antingen hemma i soffan eller i universitetsbiblioteket. Hemtentan i kriskommunikation visade sig vara mer omfattande än vad den gav skenet av. Jobbar jag på bra blir jag klar idag vilket vore oerhört skönt för då får jag en tentafri helg. Jag är dock oerhört glad att jag har mina djur som ser till att jag kommer ut och rör på mig, andas frisk luft och rensar skallen imellanåt.

Inatt och idag vräker snön ner i Örebro och vi fick pulsa oss ut genom porten i morse. Nell och Billy hoppade och rullade i snön som ystra unghundar medan deras grannkompis dvärghundskorsningen inte kom över vallarna och fick skapa ett tunnelsystem. Det såg så sött ut och gav välbehövlig energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0