SSRK Hammarö

Igårkväll gled jag över till Thess korridor för att umgås. De andra skulle ut och dansa på kvällen, men (ovanligt) klokt nog bestämde jag mig för att uppvärmningen fick räcka. Min klocka ringde nämligen klockan 06 denna morgon. Varför har ni nog listat ut av rubriken, det står alltså utställning i Karlstad på dagens schema. Jag valde alltså bort en galen lördagskväll med vännerna och sovmorgon till favör till att stiga upp tidigt idag för att hacka tänder i ett ridhus resten av dagen. Det är inte ens så att jag har en av mina jyckar anmälda, vi ska bara med och titta...

Ja, det är helt okej att kalla mig galen. Galenskap tycks dock vara något som vi hundfolk alla tilldelats i olika mängd. Vi ska inte heller förglömma att jag har dessa två att brås på...





(Värt att notera är att jag inte knåpat ihop detta denna söndagsmorgon, utan faktiskt igårkväll.
Testar nämligen blogg.se's nya tidsinställningsfuktion. Smidigt, om det funkar dvs...)

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Jako's Union For Dream Max BIR, Dream Max Amy Diamond (tror jag det var Jennie hade med sig) BIM, Falleur's Billie Jean Cert.

2010-12-05 @ 20:02:58
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0