Tillbaka i Pennybridge

Nell och Billy verkar nöjda att vara tillbaka på studentgatan igen. Billy gick med nosen konstant i backen och uppdaterade sig när vi gick kissturen nyss. Nu ligger han och jagar harar vid mina fötter. Nell uppskattar nog sina bäddar och har under kvällen bara lämnat dem vid två tillfällen. Först för att påminna mig om att sätta maten på blöt, och sedan igen för att äta. Hon tycks dock inte kunna bestämma sig för om den trasiga biabäddskopian eller den något för lilla tygsängen jag hittade i soprummet är bäst, så hon byter lite då och då. Söta djur!
.


Världens bästa pappa Nisse bytte avgas-system på Oples i helgen,
så ikväll tog den trogna fyrhjulingen mig åter till Örebro. Tack pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0