Lyckliga Billy!

Min förkylning blir bara värre. Igår släpade Sara, som också är förkyld, och jag oss runt korta rundan. Febersvetten lackade och åtminstone jag fick duscha när vi kom in. Inatt sov jag dryga 13 timmar så idag jag känner mig åtminstone rätt uvilad, men kroppen är seg, näsan snuvig och halsen jätteond.

Sara mådde iallafall bättre och erbjöd sig att ta med Billy på en längre tur i skogen. Vilken lättnad! Det är verkligen guld värt att ha en hundkompis som bor såpass nära och kan hjälpa till när det tryter. Sara hjälpte mig också när jag var dålig i slutet av förra terminen. Du är guld!

Nellan har lite ont i ett framben, stackarn, så hon får stanna hemma och vila med matte. Hon verkar iallafall inte ha så mycket emot att slagga i hallen. Eller vad tycker ni?

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj! Nu har vi anmält till jaktprov, ett i Kisa och ett i Vallentuna. Hoppas vi kommer med. Huu, läskigt är det! Hoppas du kryar på dig snart! kram!

2009-09-02 @ 12:44:00
URL: http://www.gangster-glimma.blogspot.com
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Grattis Jenny, du vann presentkortet!



Maila din adress till mig :)

2009-09-02 @ 21:58:12
URL: http://tomik.se
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Kul att du fick vinna nu för en gångs skull då :)



Har mailat dina uppgifter till Jami hundsport, så borde ju presentkortet komma i nästa vecka :)

2009-09-03 @ 12:41:51
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0