Idag har varit en bra dag

Ni vet hur vissa dagar kan vara kassa utan att man egentligen kan sätta fingret på varför. En sån dag hade jag igår. Idag har däremot varit en riktigt bra dag, men den här gången vet jag varför. Mina söta Örebro-vänner är svaret.

Dessutom kom jag ut på en rejäl cykeltur med Billy på morgonen. Under helgen provade jag att ändra mina linjetagsskick en del, men efter en del eftertanke har jag beslutat att behålla dem som de var. Detta har dock skapat en del osäkerhet hos grabben och nu hoppas jag på att kunna stärka honom snabbt igen. Två riktigt bra linjetag fick jag till under cykelturen, vilket känns skönt. Kvalitet före kvantitet. Nu gäller det att bygga på med enbart positiva minnesbilder!

I skolan träffade jag Jennie, Brita, Emelie, Ida och Cornelia för plugg. Vi lär oss just nu att skriva pressmeddelanden. Uppgiften är rolig men samtidigt utmanande. På kvällen bjöd Cornelia in lite tjejer på Idol-kväll. Vi mumsade smarrig paj och hade det gött. Vid halv tio var det dags att traska hem, men jag hamnade istället hos Ida och kollade film med henne och hennes kompis Mickis.

Nu sitter jag framför skärmen, med Nell sovande på fötterna, och pillar lite innan det är dags för sängen. Och ikväll somnar jag med en härlig känsla i magen. Ni vet vilka ni är, ni som får mig att må såhär bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0