Ny hundtidning!

Idag överraskades jag av ett provnummer av den nya tidningen draghunden i postfacket. Spännande. Har skummat igenom innehållet och fascinerats av draghundsporten. Hundarna liknas av utövarna vid elitidrottare och jag tror faktiskt att vi jakt/apporteringsfolk bör ta inspiration och kunskap från draggrenen. Inte för att ett jaktprov kanske kan liknas vid ett flera mil långt lopp i extremt väder, men en genomtänkt träning och kroppsvård är aldrig fel.

För mig blir det dock ingen prenumeration på tidningen. Kanske om jag haft lite mer stålar, men studentekonomin tillåter inga större utsvävningar. Men jag tycker att det är ett otroligt trevligt innitiativ och jag hoppas att tidningen får bestå.

                                                

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Tack för kommentaren =) Spännande tidning!

2009-10-16 @ 17:54:33
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0