137 days to go...

... tills det är dags för CRUFTS! Och en resa dit plockade jag upp ur ett grattiskuvert igårkväll. Lovely!



För er som inte vet det är Crufts världens största hundutställning och tar plats i England. Men Crufts är mer än bara hunduställning. Där finns typ allt. Freestyle, helwork to music, lydnad, agility - you name it. Dessutom är prylmässan gigantisk. Precis som vid mitt förra besök av Crufts, för ett par år sedan, kommer jag väl antagligen mest att skynda hit och dit och försöka se allt ;)

Dessutom har Phillippa Williams, som jag varit elev hos, haft hand om apporteringsuppvisningen tidigare år. Jag hoppas att jag kan få träffa henne på Crufts i mars. Dessutom har jag lite bekanta i The Young Kennelclub sedan jag var över och hjälpte till på YKC-camp för några år sedan som jag hoppas att jag kan få morsa på!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

GRATTIS till en kanoooonpresent Jenny, kunde väl inte passat bättre till en sån som Du, man får för sig att Din familj känner Dig väl ; ) Kram

2009-10-25 @ 18:33:33
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Karolina

Oh vad skoj! :D

2009-10-26 @ 10:01:43
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0