Kärt återseende...

...blev det idag när jag kom hem till Hållsta på kvällen. Billy-killen satte sig i mitt knä och grymtade nöjt när vi hade hälsat. Ändå tycker jag inte att han är extremt bunden till bara mig och jag tror att han nästan lika gärna kunnat bo hemma med mamma. Med Nell är det helt annorlunda, hon skulle välja mig första alla gånger. Fast det är ju trevligt när han blir så glad att se mig såklart. Hoppar, viftar på hela kroppen och appoorterar armen.

Imorgon väntar walk-up träning med lite andra Combine-hundar. Ska bli kul. Har ju inte tränat seriöst på länge nu så jag misstänker att grabben kommer vara härligt taggad.

Har precis nattat gänget här hemma. Lite komprimerad skara med bara sex hundar. Magda och Doris löper och är utackorderade för att inte pojkarna ska bli crazy. Men ändå riktigt mysigt att umgås med "flocken" igen. Har svårt att se mig själv äga sex hundar på samma gång, men oj vad jag trivs i hundflockar!
.


Jag på väg ut med delar av gänget i sommras
Fr. v: Doris, jag. Magda, Tino, Nell, Bess & Billy


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig bild! Några stycken att hålla reda på ;)



Ja, helst skulle jag vilja behålla bloggen men så att den fanns direkt i anslutning till hemsidan, men jag vet inte hur man gör det.. Ska försöka få till nåt bra.



Kram!

2009-11-16 @ 09:26:29
URL: http://www.gangster-glimma.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0