Viktigt trafikmeddelande...

Så har man varit på sommarjobbet och presenterat sig. Bara massa gamla rävar men de verkar schysta. Dock lär jag väl inte se dem så mycket eftersom jag ska dela ut tidningar med postbil. Jepp, you heard me. Jenny Widebeck ska köra bil med ratten på höger sida. Dessutom utan bakruta att titta i när man ska backa och automat. Kan bli riktigt intreaasnt vill jag lova. Jag finns på vägarna mellan ca 3-6 på morgonen 13/7-17/8 måndag till kördag - så då vet ni när ni ska hålla er inne om ni vill komma undan med livet i behåll ;)

Nu ska här pluggas B-uppsats och sedan blir det en tur till gropen för lite dirigeringsträning med Billyponken tänkte jag. Hittade lite bilder från sist när jag var hemma och doggys fick premiärbada i gropen.


Jag och en del av gänget traskar längs standkanten


BUS! Till väster: Tino & Billy, till häger: Tino och Doris


Nelle-bell, den vackraste donnan jag vet. Mitt hjärta ömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0