Nu ska du få lillebrorsan!

Billy har mycet att stå i när han är hemma i Hållsta på vissit. Alla tjejer ska kollas av och han ska hinna gosa med alla tvåbenta, men framförallt ska varenda sten, träd och buske pissas in. Han har så mycket att kolla av att han inte hinner leka med lillebrorsan Tino, snart ett år.

Igår på solskensprommisen bestämde jag mig dock för att få igång gubbstrutten att leka lite. Visst fick jag jobba lite men sedan lektes det som aldrig förr! Det är så roligt att kolla på hundar som leker. Just hanhundar tycker jag är extra häftigt. Det är en sådan kraft - sån power. Men det är också kul att se hur ranget spelar in i leken. När jag hade Truppe fascinerades jag av att det aaltid var Truppe som låg underst när han och Billy lekte. Det är detsamma med Tino. Billy är äldst - alltså är han överst. Med Trooper var det också så att det alltid lektes när det passade Billy. Om Truppe bjöd upp till lek kunde Billy hänga på eller avböja, men om Billy bjöd upp fick Trooer alltid lov att lydigt leka tills Billy var trött. Spännande sånt där.,,

Jag önskar att jag hade kunnat lägga till en ljudupptagning här också, för dom morrar och skäller ordentligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0