Rundvandring på tandlavägen 18


Jag har flyttat hem över sommaren! I det röda huset i Skogsbrynet på Tandlav. 18 kommer Nell, Billy och jag att bo i sommar igen. Jag trivs hemma, det är ingen hemlighet och tycker att det ska bli skönt att bo på landet igen. Jag är väldigt nära mina föräldrar och systrar och tycker det ska bli kul att hänga med dem igen. Sen kommer jag även att spendera en sommarvecka på Gotland, lite ledig tid på 5öre och lata dagar i Tyresö hos Jensa. 

 
Uthuset och den stora hundgården i hörnet av trädgården.
I den hundgården har pappa byggt ett vindskydd med soldäck som Nellan älskar att ligga och sola sig på.
 
Grinden på framsidan, och grösmattan på framsidan där Lindi har sin studsmatta och jag lite agilityhinder.
 
Gräsmattan på baksidan, och pappas trädgårdsland.

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Så fint ni bor! :)

2009-06-08 @ 11:56:37
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0