Kvaldag på SM och supermorsan Magda

Magda är väl en supermorsa. Idag grattulerar hon sina barnbarn till strålande resultat. Lilla Troja (Billys systerdotter), Heatwave Trick Or Treat, hos kennel Heatwave blev grupp 3:a i Avesta och Axel (Billys son), Gildas Baryshnikov, hos kennel Kapplandets blev grupp 2:a i Vännäs. I Avesta blev även mammas Magdason Tino (Billys halvbrorsa), Combine Nintendo 2:a bästa hane!

Idag har det  ochså varit kvaldag på SM i agility och lydnad. Spännade. Jag och Malin har dock varit på ett helt annat SM och miljötränat Doris och Billy. SM i dressyr för ponny och juniorer går nämligen i Vilsta i helgen, samtidigt ordnades Vilsta marknad så Doris och Billy fick hänga med och uppleva lite trängsel och buller, nyttigt!

På agility-SM har min favorit agility-duo Karro&Elvis kvalat till finalgamet imorgon. Så himla duktiga! På lydnadssidan håller jag istället mina tummar på Wynntorps Cordelia som är en dotter till Kevin. Hon och två andra golden är vidare till lydnadens finalgame imorgon. Kul med duktiga golden och förare!

Imorgon kommer jag dock inte att hålla koll på ställningarna, då jag ska åka på Unghundsderbyt i Västerås!

Kommentarer
Postat av: Moa, Åskar & Lus

Ses på unghundsderbyt! :)

2009-06-13 @ 20:59:19
URL: http://klickerhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0