Att kramas hejdå

Inte mycket "hund" idag. Igår for jag hem till tuna och spenderade natten. Lillasyster fyllde 20 och vi firade med att entrecote i stora lass. Bara väntade på att byxknappen skulle sprängas. Idag har jag pluggat inför opponeringsseminariet imorgon och städat och packat i lägenheten som en tok. Imorgon bär det av till tuna för resten av sommaren.

Ikväll bjöd jag in damerna på fruktsallad. 13 tjattrande tjejer i min lägehet var mys. Trevligt om än lite sentimentalt. Nyss var det kramkalas i hallen då halva gänget sprang vidare på fest och resten hem till sina sängar. Känns sjukt att man kanske inte ser de flesta förrän i höst.

Jag ljuger om jag säger att jag inte kände en klump i halsen när jag stängde dörren efter dem. Lite gos på golvet med Nell och Billy satt fint efteråt om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0