Så kan det gå!

Jobbade min femte natt inatt, och när jag kom innanför grindarna på tandlavägen blev det ingen sömn. Istället slängde vi bara in hundarna i bilen och satte av direkt mot Köping för SKK utställningen. Väl framme fick vi gå en bra bit med tält, stolar, bur och hage innan vi kom fram till ring 24. När tältet var på plats kom ett par med Irländska settrar till ring 24. Hmm, det skulle väl inte gå några irländare i goldenringen?

Paret var lika förbryllade som vi. Jo, det stog ring 24 på bådas PM. Jag gjorde slag i saken och traskade hela långa vägen tillbaka till sekretariatet som först såg förvirrade ut men sedan brast ut i skratt när jag visade mina nummerlappar där det faktiskt stog att golden skulle gå på söndagen, typiskt!

Så nu blir det tur till Köping imorgon igen. Tyvärr missar vi då goldenklubbens KM som vi hade tänkt åka och titta på. Positivt var dock att jag kunde däcka i sängen ett par timmar när vi kom hem. Nu är jag pigg och inväntar Mille som ska komma och smaska jordgubbar och fota hundar hos oss.

  
Här är två uppställningsbilder på Nellan som jag tycker om, de är tagna för flera år sedan.


Finast någonsin tycker jag hon var på Almrestäket 2007, fin päls och härlig attityd! 

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Jag har mejlat dig om min vita rosettväska som jag säljer som du var intresserad av. Så mejla tillbaka snarast :)

2009-07-18 @ 16:24:22
URL: http://upforsale.blogg.se/
Postat av: Johanna & Majken

Kul att du läser bloggen! :D Jag läser din med, men du uppdaterar så himla flitigt så jag brukar få läsa 2-3 inlägg åt gången ;) Hihi

Knasigt det blev med utställningen, Lycka till imorgon istället!

2009-07-18 @ 17:48:45
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0