Movietajm!

Eftersom dagen blev som den blev klippte jag klart fimen från retriever ungdoms läger i maj. Enjoy!

 


Efter en kort mailkonverastion med Håkan E som har jaktcockern Max, vaknade mitt bergär efter en sån liten krabat. Ända sedan jag kom hem från England hösten 2006 har jag längat efter den tid i livet då en liten jaktcocker ska korsa min väg. Just nu är det inte aktuellt. Billy är fortfarande i sina bästa år och kräver min fulla uppmärksamhet. På de cockertrial jag såg i England var det framförallt två kennelar vars hundar gav intryck på mig Whaupley och Maesydderwen. Ge sidorna ett besök och bli förälskad!


Kommentarer
Postat av: Johanna, Viggo och sting

Underbar film! Va träningssugen man blir!

2009-07-13 @ 00:37:17
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Erik

Bra film!



Men jag saknade verkligen widebecklåten! Skulle väl passat klockrent?



http://www.youtube.com/watch?v=j7M10Akohu0

2009-07-13 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0