Lydnad ÄR en färskvara

var såklart rubriken som skulle pryda inlägget nedan. Suck, jag är nog tröttare än vad jag tror efter tre nätter i postbilen. I natt slog jag på stort och backade på en cykel (ingen krasch, puttade bara omkull den), vek in backspeglen en gång och var farligt nära ett buskage vi ett tillfälle. Hejja!

Igår badade jag Nell inför utställningen på lördag. Hon blir finast om pälsen först tvättas och sedan får fluffa till sig ett par dagar. Inatt mådde hon illa. Misstänker att hon smaskade i sig nått skit i skogen igår. Hejja!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja du lilla vän, du är iaf sjukt bra på att backa in i grejer,,,typ min stupränna!

2009-07-16 @ 22:12:13
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0