Kategorier here I come

Andra natten överlevdes också. Arbetspasset började med att min helsköna handledare Petri visade en bild i dagens Eskilstuna-kuriren, smilade brett och sa: Jenny, gör inte såhär! Bilden föreställde en postbil som blev upphissad ur Eskilstunaån och en text under som beskrev hur föraren glömt lägga i parkerings-läget...

Inatt körde jag själv och då tog turen 2 timmar längre än när Petri körde. Då vek han ändå tidningarna och guidade mig. Allt jag behövde göra var gasa, bromsa och lägga i lådorna. Sjukt mycket svårare än man tror. Missade brevlådor, gömda brevlådor, brevlådor som vuxit in i häckar, trixiga vändplaner, bläää....

Sov till elva idag och sedan har jag ätit mumsig frucke med jordgubbar och hemmasnickers samt surfat bloggar. Det har fått mig att bestämma mig för att börja skriva i kategorier. Japp. Börjar ju bli en sån massa innehåll och gillar att kunna gå tillbaka och kolla övningar, resultat och utveckling. Tyvärr kan varje inlägg bara placeras i en kategori. Synd, många skulle passa i flera. Har redan påbörjat soreteringen (se i menyn till höger), men nu kallar örontvätt av hundar och lite bokprojekt så får se när koategoriseringen kan återupptas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jisses så flitig du är, jag har precis gjort mig en spellista på youtube och är rätt nöjd med den insatsen :P

Jag och James vill verkligen gå kurs, men jag vet inte riktigt vad för något.. på ett sätt känner jag för något annat än lydnad, så klicker eller rallylydnad låter väldigt intressant.. vart finns de kurserna? Jag ska nog ägna en stund åt att googla lite :) Lycka till med jobbet, det var med ett leende på läpparna jag läste om det :)

2009-07-15 @ 17:28:37
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0