Jag överlevde!

Ja, jag överlevde min första natt som tidningsbud. Fick sitta bredvid och mest observera, och jisses, jag förstår inte hur jag ska klara allt det där ensam och på tre timmar! Petri som jag åker med sa att det nog lär ta en fyra-fem timmar de första nättern jag kör själv. Men jag har veckan ut med Petri i allafall.

När jag klev innanför dörren halv fem på morgonen släppte jag ut lite hundar för att kissa och släpade mig upp till sängen där jag somnade in fint. Kisse-Bella tyckte min nya dyngsrytm var kanon och hon gjorde mig sällskap i sängen för att sova. Älskade lilla katt. Snällare och sällskapligare katt än Bella finns nog inte. Med sina 16 år är hon ohotad det djur i vårat hus som funnits med längst. Det känns läskigt att tänka att hon är så pass gammal.

  
Jag tog ett par kort på finaste kisse-bella med mobilkameran när jag vaknade idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0