Världens kap!

Ibland gör man ju ett sånt där härligt dunderbra köp man kan leva på länge, ett riktigt kap. Jag gjorde ett igår. Jensa och jag var på nyöppnade willys för att fylla på skåpen med lite basvaror och superbilliga öppningserbjudanden. Vad säga om fläskfilé för 29kr/kg liksom. Anyway, vi var inte de enda som ville shoppa billigt på öppningsdagen så 45 minuter spenderades i kö för att få betala. För att fördriva tiden traskade jag runt lite i affären och hittade sånna där reflexband som det är tänkt att man ska spänna runt armen med kardborrband. Jag har länge funderat på att köpa reflexhalsband till mina doggys, och funderade på om detta kanske kunde vara ett alternativ. Eftersom det var tvåpack för 10kr slog jag till.

Det visade sig att dessa passade helt perfa på Nellan. Billy var dock lite för brednackad. Men ändå. Alltså fick jag ett reflexhalsband till Nellan och en armreflex till mig för endast tio spänn!

 
Hemsk innomhusbild på Nell, men hon ville så gärna visa upp sitt nya fina reflexhalsband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0