Uppdrag granskning

En härlig promenad med Sara och James har just avklarats. Ruggigt najs. Skönt att ha nån att babbla hund och promenixa med är det i alla fall. Nu ligger Nellan nöjt i hallen. Den fuligen väckte mig dock redab halv sju i morse genom att gnälla i hallen. Jag for up i hundra knyck för jag trordde hon behövde ut och spy eller nått, för hon brukar aldrig väcka mig annars. Men det visade sig att donnan bara ville ut och busa lite. Hm, vem är flockledaren av oss två egentligen?

Vill också passa på att påminna alla huindvänner där ute om att Uppdrag granskning ikväll kl. 20.00 handlar om att adoptera hittehundar från Spanien, och hur illa dessa hundar kan komma att behandlas. Jag har alltid varit skeptisk till dessa organisationers verksamhet, och kommer att sitta bänkad framför burken ikväll. HÄR kan man läsa mer om programmet och även se lite klipp.


Kommentarer
Postat av: Dog News

Jag skall definitivt titta på programmet. Annars så väcker mina hundar mig redan halv 7 varje morgonL

2009-01-14 @ 14:28:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0