Movietajm!

Det blev en seeeeg kväll för min del. Idag kom de första utbytesstudenterna och jag var på plats redan vid tio för att träffa dem och guida dem till deras lägenheter. Riktigt spännande. Alla kom ju inte på samma gång så det blev en ganska utdragen väntan i Entréhuset. Var hemma mitt på dagen och gick en vända med Nelle Bell, men gick sedan tillbaka och var kvar till fyratiden då hela tjejmaffian gick till Brickebergs restaurangen och käkade födelsedagsmiddag för Jennie som fyllde 25. Wohooo!

Efreråt var tanken att jag skulle följa med de andra in till stan för att ta nån öl med utbytesstudenterna, men tröttheten och ett samvete som sa att min hund varit ensam alldeles för mycket idag tog överhanden och Nellan och jag spenderade kvällen slaggandes på golvet framför Bridget Jones.

Efterår var jag dock ganska pigg igen och fick för mig att börja redigera gammal film. Här är ett sött exempel:



Nell på höbalen from Jenny Widebeck on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga Nellan 7 år! Sätter höga krav på Hedvig tanten 5,5 år gammal.... =) ...ut o träna!!! :-P

2009-01-19 @ 17:19:41
Postat av: Anna

Duktiga Nellan 7 år! Sätter höga krav på Hedvig tanten 5,5 år gammal.... =) ...ut o träna!!! :-P

2009-01-19 @ 17:19:58
URL: http://gyllene-vanner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0