En liten tår på morgonkvisten...

Jag får ont i hjärtat av att vara med Nell. Så skönt är det att ha henne tillbaka efter nästan en och en halv vecka isär. Gumman! Imorse tog jag lite sovmorgon till klockan nio. Med en liten klump av dåligt samvete steg jag upp för att ta ut Nellan. Tänk om hon varit vaken länge och bara legat och väntat? Men så fel man kan ha. Nell låg som en hoprullad till en boll i korgen och snarkade! Smög fram och satte mig bredvid henne, men inte förrän jag sa "Godmorgon sömntuta" öppnade hon ett par små små yrvakna ögon. Såklart blev hon jätteglad och vi hade en mysig stund i korgen vi två. Nelle Bell!

Efter morgonpromenaden har jag varit duktig och effeltiv och betat av många sidor i tråkboken. Nu har jag unnat mig en paus för att kolla lite freestyleklipp från My Dog, och NM i freestyle på youtube. Och fällt både en och två tårar. Det är så obeskrivligt vackert. Började med Emma och Csar och blev lite fuktig i ögonvrårna. Efter att ha sett Frida och Alice grät jag floder. Se själva!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0