Whää - stress och panik!

UNDERBAR har helgen varit! Tyvärr har nästan alla "måsten" skjutits åt sidan och alla "nöjen" fått stå i fokus. Bland annat bok-möte, finmiddag och agilitytävling. Rapport kommer eventuellt senare. Har just varit ute på skön promenad i solen. Kameran var med eftersom jag skulle fota brudparet Billy&Remy. Ultraljudet visade nämligen lite liv i Rempans mage. Kanske inte så många små dock. Kul i alla fall!

Men som vanligt när man bestämmt sig för att fota något blir det inte bra. Däremot knäpptes några fina bilder på promenades andra två deltagare, Nell och Tino. Här är en på Nell som jag gillar jättemycket!
´



Nu ska jag stressa i mig lite käk och slänga in sista väskan i Les Oples så bär det av till Öret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0