Ska det bli jag och Figaro?

 Äntligen har jag fått ett erbjudande på medryttarponny som låter som min kopp te! Figaro är en 21 år gammal dressyrponny som vilat länge pga. fång, nu vill han komma ut i skogen lite då och då och få massa ompyssel och där kommer jag in i bilden. Ägarna har även en annan häst och hinner inte med Figaro i den utsträckning de skulle önska.

Nästa onsadg ska jag åka och provrida och hälsa på ägarna för att sedan bestämma hur det blir i framtiden. Spännande! Det tar bara ca 15-20 minuter med buss till stallet där han står vilket också låter himla bra. Nästan för bra för att vara sant faktiskt. Nåja vi får se vad som händer på onsdag.

<-- Här är han förresten!

Nu ska jag mumsa i mig en punchrulle som Jensa var söt och köpte till mig när han var och handlade nyss för att få mig på bättre humör. Han vet hur jag funkar den grabben! Ikväll ska jag nog gå ut med hans civilekonomkompisar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullig kuse! Jag måste dock erkänna att jag är lite smått rädd för hästar. Det kan bero på att en av de få gångerna jag någonsin suttit på en häst var hästen jag satt på brunstig och det gick en hingst bakom som var otroligt intresserad. Det blev minst sagt en upplevelse. Hoppas du hade kul ute igår med sesam(?)

2009-02-05 @ 09:39:04
URL: http://anna-maerta.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0