Medryttare någon?

Jensa verkar vara på ett sannerligen gott humör ikväll. Vi har de typ två senaste timmarna suttit på varsitt håll djupt försjunkna i olika plugg och projekt. Jens har har hela tiden haft musik på och har både glatt visslat med till oasis och hummat med i texten till ett antal kentlåtar. Nu lyssnar han på Thriller och sjunger med med något som jag antar ska vara falsettröst. Sötnos!

Själv har jag läst om vad Thompson och Fraser tycker om Habermas teorier, intressemjäll, intressemjäll... Har även kollat på Mia&Klara på SVT-play efter diverse påtryckningar från Sara (med James) och garvat. De har gjort en parodi på typ en brukshundklubb, och jag tror jag dör. Det är så kul, precis på pricken!

Men så, för att komma till saken, jag har även gjort slag i saken och lagt ut en annons på blocket om att jag söker en medryttarponny/häst. Jag saknar verkligen ridningen, och hoppas på napp även om jag tror det blir svårt eftersom det måste finnas bussförbindelser och jag inte kan bidra med nån summa pengar direkt... Jaja, provar man inte så får man garanterat inte napp i allafall!

Så om nån därute känner nån, som känner nån, som känner nån som letar efter en gald och positiv medryttare så kan ni be dem kika in på den här annonsen. Ni kan också förklara för den att jag faktiskt inte väger ca 50 kronor med ridutrustningen utan att jag precis som alla andra vanliga dödliga mäter min vikt i kilogram, men att jag var lite trött i huvudet när jag skrev det där... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0