Fest en trappa upp.

Mina grannar ovanför mig har fest och det är extremt svårt att koncentrera sig på Habermas karusellen när man inte oroar sig för OM utan NÄR taklampan ska tryckas ner i skallen på en. Det gick väl för övrigt an när de körde Nationalteaterns "Hanna från Arlöv" och "Kolla kolla", men nu har de övergått till Lady Gaga och annat Frimisdunk.

Jag gläder mig dock åt att Billy sover som en stock i hallen. Han som var ganska brydd av oljudet på helgerna förut har fattat att det är ok, även om även han också oroligt sneglade på taklampan ett tag. Nellan sover som en stock i korgen, som hon gjort från dag 1. Tryggare jycke får man leta efter!

För övrigt har jag ganska tråkigt och så har jag kommit på att det hade räckt gott och väl om hemtentan bara hade bestått av fråga 1. 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ärligt talat, är så trött på den där Habermas nu....Han kan ta sig i arslet asså.



Har fortfarande inte börjat skriva ngt än...suck! Ses imorn pinglan...och du,tack för mailet!

2009-02-13 @ 22:45:58
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: skolan_är_inte_det_roligaste_jag_vet_tjejen

Visst borde hemtentor bara bestå av 1 fråga. världen hade varit en mycket bättre plats då...

2009-02-14 @ 10:06:57
Postat av: Emma

Tentor är aldirg roliga! Jag tycker canisartikeln om baklängeskedjningen var riktigt bra. Nu gäller det bara att kunna aplicera sättet i träning också.. Vad var det för e-postkurs du hade gått? Lät intressant! Kram!

2009-02-14 @ 12:33:39
URL: http://www.gangster-glimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0