En matta fattigare

Jopp, det är vad jag är från och med idag. Efter en snabbis till stan för att införskaffa tråkigheter som glödlampor och hårspray, möttes jag hemma av en minst sagt oangenäm doft  vars ursprung snabbt lokaliserades till en jättespya på den ljusbeiga mattan. NOT NAJS! Rullade ihop mattan och pulade sedan ner den i sopcontainern. På promenaden sedan noterade jag att det är Nellan som är sjuker. Hm, har antagligen ätit nått olämpilgt.

Måste också meddela att det här med att sätta ut medryttarannons på blocket var synnerligen intressant. När jag kom hem från plugg i biblioteket möttes jag av två mail. Det ena var från en gravid tjej som vill ha hjälp att rida och tävla hennes islandshingst, dock krävdes stor vana av islänningar vilket jag ju saknar och dessutom bil vilket är en bristvara i nuläget. Det andra mailet erbjöd mig att utbilda ett fyraårigt gotlandsruss. Hepp!

Nu har jag intagit fem riskakor med smör och laddar inför streetdancen som det är dags för ikväll. Huvudvärk och trötthet är dock något jag plågas av men en frukt och alvedon kanske gör susen?


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du gora det? :p

Varfor slanger du mattan istallet for att tvatta den? Varfor var hundarna overhuvudtaget inne pa den mattan? och varfor svarar du inte mina mail pucko?

kram sis

2009-02-04 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0