Vackert men iskallt

Yasuragi spa var underbart, något jag verkligen kan rekomendera. Vid incheckningen fick man en liten bomullskimono och ett par tofflor som man sedan lufsade runt i hela dygnet, förutom då man badade. Vi testade Do In, Qi gong & Zenmeditation, badade i japanska bad, åt sushi och hade det riktigt gott. Linda och jag rundade av dygnet med lute kvällsshopping när vi kom tillbaka till Eskilstuna och jag fyndade ett par hundpromenadskor i goretex på rean. Mina gamla håller på att falla sönder så det var en välbehövlig update.

Idag är jag hemma i Hållsta igen och pillar med det sista på kamanjplanen. Planerade att gå en lång skön promenad över gärdena med hundarna också, men det var så fruktansvärt kallt att det fick bli en lite avkortad tur. Billy och magda låg mest på rygg och bet sig i tassarna och efter att jag halat fram kameran några minuter var fingrarna stela som pinnar.







 


Kommentarer
Postat av: Fam Zetterljung

GOTT NYTT ÅR önskar vi både 2- o 4-benta i Skogsbrynet!! Kramar till Er från oss <3

2009-12-31 @ 20:25:46
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Sara & James

Vilka vackra bilder. Nu längtar vi efter er!

2010-01-01 @ 20:39:33
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0