Stanroph Sandboy


Idag gick en av de hundar jag älskar mest ur världen. När jag var hemma för tre veckor sedan var Kevin som vanligt. På ett sätt känns det jobbigt att inte fått vara där de senaste dagarna då han varit hängig, men samtidigt blir det ju just pigg och glad som jag kommer att minnas honom. För det var han. Alltid pigg. Alltid glad. Men framförallt kommer jag minnas honom som en hund som förblev en valp i sinnet hela sitt liv.


Malin med Bessie och jag med Kevin, tre månader gammal. (1998)


Kevin firar 11-års dagen med att leka med Nemo och Doris. (2008)

Kommentarer
Postat av: Eddie o Ann-Sofie

Vi tänker på ER hela familjen, gråter tårar av sorg över det som var tvunget men känner också värme o lycka över att ha fått lära känna Eddies fantastiska morfar Kevin! Nu springer han frisk o lycklig med Bess på de gröna ängarna, lek o bus på Er däruppe!!

2009-12-12 @ 13:38:59
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0