Finish Champion Stanroph Star Attraction

Helgen har förflutit mycket lungt och skönt. Lindi har varit här och vi har pluggat, kollat robinson och idal, bakat lussebullar och slappat. Ikväll när jag satt och knaprade på en lätt bränd lussebulle ramlade ett trevligt mail in i inboxen som berättade att Troopers brorsa Stanley, Stanroph Star Attraction, har blivit finsk champion. Stanley bor på kennel Goldwater i Finland. Jag tycker att han är riktigt snygg:



Och visst är han ganska lik Truppe?


Som alltid hugger det lite i hjärtat när jag tänker på min forna kamrat. Jag tror faktiskt aldrig det kommer kännas helt bekvämt, även om jag vet att omplacerigen var rätt beslut. Stanroph Super Trooper - älskad och saknad.


Kommentarer
Postat av: Minna & Stanley

Tack så mycket Jenny för din uppmärksamhet! Den var trevlig att hitta Stanley's bild på din blogg!

Vi önskar er en trevlig jul- & vintertid.

Mvh Minna & Stanley

2009-12-08 @ 11:24:00
URL: http://www.goldwater.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0