Goldenspecialen here we come!

Goldenspecialen är årets golden event. Man skulle kunna kalla det en tre dagar lång golden fest. Förra året bodde vi på tävlingsplatsen. I år jobbar ju jag nätterna, och dessutom är det i Västerås så vi sover hemma. Det tar bort lite av känslan faktiskt, men jag är ändå laddad. Imorgon startar Mille&Berta, Boel&Nova, Benka&Vera och mamma&Doris på WT. Jag har laddat filmkameran!
.

.

Berta, Mille, Doris, jag & Billy på specialen förra året!


Nu är det dock verkligen tid för mig att sussa eftersom jag inte hinner sova något efter jobbet imorgon. Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Vi ska dit på lördag troligtvis och titta på lite Lisabackare! Jag hoppas vi stöter på varandra där! Kram!

2009-08-06 @ 22:03:39
URL: http://www.gangster-glimma.blogspot.com
Postat av: Moa

Önskar er alla lycka till!! Hoppas på lite (positiva) rapporter eftersom vi är på annat håll :)

2009-08-06 @ 22:13:01
URL: http://klickerhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0