Krassliga hundar och en söt pojkvän <3

Nu är det natt och jag sitter uppe. Varför? Jo jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk tidigare att efter en värktablett föll i djupsömn i soffan typ ett par timmar. Tills Jensa kom hem och skakade liv i mig. Märkte inte ens att han kom in i lägenheten, vaknade till först när han tog på mig.

När jag vaknat till liv upptäckte jag att huvudvärken ersatts med en extrem craving efter fiskgratäng så det blev att ta bilen till Willys. Jensas fredagslyx blev en konserv med fiskbullar. Hmm.. ja vi är väl kanske lite udda! Väl hemma förberedde jag mig att slänga in förpackningen i micron och upptäckte att jag råkat få med mig en sån man värmer i ugnen. Lyckat! En timma senare fick jag tillslut min fiskgratäng...

Jo, just det. Nellan har varit krasslig nu på kvällen. Billy verkar dock må fint. De har inte fått nå käk idag och nu har jag kokat ris åt sjuklingarna som de ska få till frucke imorgon och sen kan vi förhoppningsvis vända hemåt runt lunch/eftermiddag nån gång om de inte mått dåligt mer.


<-- Nell, jag & Billy

Tjejerna har antagligen festat in våren ikväll liksom de resterande 98 procenten av stundetgatans invånare. Jag hade så gärna varit med dem, men jag har suttit hemma och vaktat sjuka jyckar och glott på tråkig hockey som Jensa tydligen inte kunde missa. Nåja en del gos i soffan blev det ju också, och djuren skulle jag gladeligen vara hemma med varje helg om det så krävdes. Jag skulle göra nästan vad som helst för mina tre sambos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den gamla Sandra finns kvar särskilt när jag umgås med människor jag trivs med, och du är en av dem :) Ja, kärlek till joggingdressen, den trivs jag i :p

2009-04-04 @ 07:38:06
URL: http://sandrandersson.blogg.se/
Postat av: sofia

ååh, vilken mysig bild :) Hoppas nu du får en kanon resa gumman, det är du värd. Pusskram!

2009-04-04 @ 11:25:11
URL: http://sofiasomfan.blogspot.com
Postat av: Sara

Ne men blev Nell krasslig istället nu? Jag håller tummarna för att de håller sig krya nu och att du kan gotta dig ordentligt på resan! kram!

2009-04-04 @ 13:32:01
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0