Kom igen, nu visar vi alla Border collies!

Svenska Brukshundklubben har startat igång nån slags ny talanggrupp för lovande lydnadsekipage. Förstår inte helt vad det är men tolkar det som någon slags lydnadslandslagsatsning. Kul är iallafall att utan 70 sökande plockades 20 stycken ut och fem at dessa var golden. En flat och en labbe kom också med. Go retrievers!

Idag var en lång dag i skolan. Fick bland annat lära oss litteratursöka i bibblan. Det är dags för B-uppsats. Jag och Ida ska skriva ihop, men om vad? Tips tack!

På kvällen blev det middag hos Sydney. Känns SÅ konstigt att hon åker tillbaka till Canada imorgon natt. Kommer att sakna henne! Allt runt att hon ska åka har fått mig att riktigt tänka till och känna hur lycklig jag är att jag har träffat så många urgulliga tjejer att hänga med här i Öret. Utan er vore vardagen pisstråkig ju! För mig tar det oftast ett tag inna jag kan känna mog avslappnad i nytt folks sällskap, men ni får mig verkligen att känna mig trygg. Så himla goa. Så sug i er bara - ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, självgod som jag är tar jag åt mig!:-) Och jag kan lova att vi alla är glada att ha träffat dig! Syns ikväll!Kram

2009-04-21 @ 09:25:30
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0