En kväll med style

Just hemkommen från den grymmaste efterfesten sitter jag och sörplar oboy och äter en ostmacka. Vilken kväll. En sån där kväll man minns och kommer ihåg (Ni andra i töntklubben känner igen citatet från Pistvakt). Och nästan ALLA tjejer var med - det är ju helt otroooligt. Tyvärr drog de flesta hem aldeles för tidigt. Brajt och jag dansade som galnigar tills min favorit dj, Erik, sa att det var finito. Kanske var lika bra det för när jag kom hem väntade en överlycklig hund i hallen. Jag kände mig hög på livet och vi strosade runt i nästan en halvtimme Nollan och jag. Stötte på Jules som såg helt bestört ut "Are u walking your dog now!!??". Mitt svar var direkt och absolut "Of course I am!"

Kommentarer
Postat av: Moa, Lucas & Oscar

Ah, för dig är det "god natt" nu, för mig "god morgon" :) Gemensamt har vi dock att hunden/hundarna ska ut! Sov gott! ;)

2009-04-18 @ 04:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0