Örebrodagen och It's SÅ

Igår var en händelserik dag. Minst sagt.


På dagen var det Örebrodagen och sektionskampen på stan. Alla universitets sektioner hade ett lag var och så tävlade men i alla möjliga och omöjliga grenar. Jag var med i Kulinfos lag som vi kort och gott kan säga att det gick mindre bra för. Kul hade vi  iallfall, även om det var lite surt att förlora gren efter gren...

Nell var med hela dagen iklädd blått koppel (kulinfos färg!) och stora tussar i örone för att skydda mot allt oljud. Det var inte så farligt mycket ståej men det kändes bra att de satt där ändå. Det märktes att hon hörde sämre, söööööt, om jag nån sa hennes namn kunde hon titta på en helt annan person ;)

På kvällen fick Nellan dock vara hemma för då var det party-like-its-no-tomorrow som gällde. Vi var ett gäng tjejer som först träffades hos Sofia som bodde precis bredvid jättelokalen där festen skulle vara sedan. Där blev det förfest och massa flum med bland annat jag-har-aldrig... Vid elva tiden gick vi ner till partyplejset. Jag höll på att dö när jag såg att de hade en röd matta. Awsome! Lokalen hade tre (!) våningar som man kudne åka mellan med hiss och rulltrappa. Najs. Inte lika najs var att jag missade Ceasars som jag faktiskt velat se skitmycket....
.

 
Smakprov från kvällen. Modellerna är Jennie, Anna och Sofia

Senare på Conventum hängde jag mest med dessa två
snyggingar, Brita och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0