Jenny-Karro på MSN

Karro har just berättat att hon håller på att baka och städa för att slippa plugga....

Jenny säger:

Hhah - både bakar och städar. Du slår på stort!

Karolina säger:

jag vet...jag är nog allvarligt sjuk...

Jenny säger:

det verkar som så ja

Karolina säger:

måste bero på för lite alkohol på sista tiden

Jenny säger:

oj oj, ja nu när du säger det är det ett tydligt symptom. Det står väl i sjuksköterskeböckerna?

Karolina säger:

jaa gud ju, i ALLA böckerna...

Står tydligt i "att vara en bra sjusköterska"; med alkohol i blodet ökar reaktionerna och då göra snabbare och bättre jobb. Dessutom har du betydligt roligare och det som är jobbigt blir lätt

Jenny säger:

Hm, jag viste väl att jag hade läst det någonstans


Kommentarer
Postat av: blonda_städ_och_bak_tjejen

HAHAHAHAHAHA......ojoj..haha. NU fick jag mig ett riktigt gott skratt, jag är bloggkändis ;) Jag kopierar den till min blogg :) Hör av dig när du är hemma så man får prata med dig :) Kramar!

2008-09-20 @ 21:57:25
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0