Borde egentligen sova...

... men jag kan inte. Är mörkrädd. Råkade zappa när jag skulle stänga av TV'n och fick upp bilden av ett ruttet lik på ett obducentbord. Nu är det den bilden jag ser när jag blundar, typiskt. Han gjort en kopp te och ska lyssna på Loranga, Mazarin och Dartanjang ett tag så kanske jag kan somna sen.

Kom att tänka på en liten lista över klantiga saker jag hittlls lyckats med under mi  tid i Örebro. Ni som känner mig vet ju att jag kan vara lite lätt tankspridd from time to time, men framförallt jävligt klantig. So here it is....

... Jennys "Blunders" från Örebro (utan innbördes ordning)
 
* Ramlat med cykeln - Liksom hasade ner från en trotoarkant när jag skulle kolla bakåt.
* Glömt nycklarna i dörrlåset två gånger samma dag
* Försökt tanka bilen men H&M-kortet. Tryckte hysteriskt in kortet minst tre gånger och fick det i retur innan jag insåg att det var fel kort.
* Låst mig ute
* Spillt tomatsås på våt vita/ljusblå köksmatta
* Pratat och garvat högt i bibliotekets "tysta rum". Inte fan såg jag skylten. Fick typ en sur min från de ca 15 pers som satt därinne. Komma inte att sätta min fot där igen på länge.
* Åkt vilse med Les Oples bara ca 500m från mitt hem.
* Pratat länge med "Jens" i mataffären och sedan vänt mig om för att ta ögonkontakt med honom och inse att det inte alls var Jens...
* Snubblat så att jag föll framstupa (som tur var i skogen där ingen såg!)
* Gått runt med ett bäcksträck under näsan som en mustach länge och  väl innan en vänlig själ till slut sa "Ehh, du har nog råkat rita dig lite i ansiktet."

Kommentarer
Postat av: ANONYM...typ

hahaha...varför blir jag inte förvånad?!

2008-09-11 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0