Forever Young

Imorgon fyller nog en av världens bästa hundar någonsin 11 år. Hunden som har värmt så många hjärtan och slaktat lika många gosedjur - vår älskade Kevin (Stanroph Sandboy). Hunden som aldrig blir mer än max ett år i sinnet, men på äldrer dagar kan vi konstatera att kroppen inte är det den en gång varit. Visst har han alltid varit ganska bufflig och som slyngel till och med riktigt jobbig, men man förlåter honom så fort för han är så himla snäll. Jag tror han måste vara den hund med det största hjärta som jag nogonsin mött. Jag skulle kunna skriva en hel uppsatts om grabben. Nej förresten, en bok. Kanske gör jag det en dag när andan faller på. Just nu känns fler ord mest överflödiga. I vilken ände skulla jag börja? Vilken av de 101 skrattretande historier om grabben skulle jag dra?

Här är en bild från Kevins 10 års dag då han bjöd hela hundflocken på poolparty i badgropen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0