Fest...igen

Nellan sover som en sten i hallen. Hon vaknade inte ens när jag klev över henne. Det ser grymt skönt ut och jag kan lätt erkänna att jag inte skulle ha något emot att bara sträcka ut mig på hallgolvet bredvid och slockna jag med. Men jag vet att det är för stor risk att jag blir liggande där resten av dagen om jag gör det.

Igår var ännu en kul kväll. Shit, vad sköna tjejer jag har hamnat med. Varenda en är helt fantastisk. Jag får nästan lite ont i hjärtat när jag tänker på det. Som vanligt träffades vi hos Sofia först och sedan blev det utgång. Schysst. På hemvägen var det sjukt halt, men jag höll mig på cykeln heeeeela tiden. Såklart blev det oblagatoriskt stopp på Max och lite mull innan vi orkade ta oss hem. Väl hemma vid fyra-tiden hälsade Nell mig med ljuva sånger som vanligt.

Idag är det lite seeeegt, men jag ska strax ta mig in till stan och se till att få lite måsaker gjorda...

Kommentarer
Postat av: Anonym

alkis!

2008-10-30 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0