Söndagsmys

Haha, laddade just in bilder från kameran i datorn. Fick mig ett gott skratt. Många var verkligen inte "rumsrena" nog att publiceras på nätet, o nej, men lite blygsamma glasögonbilder kan ni se i inlägget under detta.

Har just kommit hem från en helmysig söndagsmiddag hos Sofia. Hon hade lagat mat till Brita, Thess, Jennie, Emelie och mig. Jag får ont i hjärtat för att det är så fint :) Vi mumsade alltså mat, drack glögg och kollade lite TV. Imorgon blir det skola igen. Gruppövning och hypoteser och annat blaj. Jag gillar verkligen INTE den här delkursen. Tråkfilosofi känns inte som något för mig.

Helgen har föresten spenderats med lillasyster Lindis som kom på besök. Vi har pluggat, mullat och shoppat skulle man väl kunna säga. Lördagen spenderades ute i Marierberg och i soffan, söndagen i soffan och i Örebro city. En najs helg.

Nellan och Billan har väl kanske kommit lite i skym undan kan jag känna dock. Imorgon blir det ändring. Jag ska inte vara i skolan förrän vid tolvtiden, så en långpromenad är på sin plats innan dess. Good news förresten, Nellan går från och med denna helg utan strumpa utomhus på samma promenader som Billy och det verkar funka bra. INGA mer brutna klor nu på många år tack!

Nee, nu kvällspromenad med doggys och sedan ett hett bad med massa olja i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0