SKK

Så har man klarat av sina två första dagar på nya jobbet, kennelklubben. Det gick bra, men jag fattar inte hur jag ska kunna lära mig allt de andra informatörerna kan!? Antar att det kommer. Det ordnar sig, som några sa.

Igår kom jag hem från Sthlm igår(torsdags)morse. Satt mittemot ett nagelbitarmångo på tåget hem. Grabben tog nagelbitning till helt nya höjder. Han stoppade in hela fingrarna i munnen och gnagde typ med kindtänderna till naglarna var så korta att de typ blödde. Fruktansvärt motbjudande, men det fanns inga andra lediga platser...

Idag ska jag jobba mitt sista pass på macke donken. Shit, sen är det slut. Finito.

OJJJ! Jag har glömt mata valparna. Got to run! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0