Back on track

Vilken tur att jag har Karro ibland! Det började igårkväll efter en intensiv Truppesaknad, och sen efterföljde gnället, deppet, mattheten, tröttheten osv. Dagen har varit skit i flera bemärkelser. Inget som gjorde mitt svarta tillstånd bättre, men så ringde Karro. Och även fast det var med en dålig nyhet blev det svarta grått. Efter ett antal supa-skallen-i -bitar historier blev det tillslut till en vit dimma som lättade.

Efter att ha fått humöret höjt ska jag nu återge de senaste dagarna lite snabbt. Ni kommer att fatta varför jag inte skrivit (no time)....

Torsdag: Mötte upp Mille halv åtta och spenderade dagen på Working Test. Var hemma tillbaka i E-tuna vid halv åtta på kvällen och då rattade jag utan att först vända hem les oples till Örsta för att iallafall hinna äta efterrätt på Olles födelsedagsmottagning som jag varit bjuden på. Med mossa i håret och visselpipan runt halsen fick kvällen enn trevligt och sent avslut....

Fredag: Upp med tuppen för att hinna ta hand om valpar, rasta hundar samt packa innan jag stack till stan för att träffa Anna och Olle. Jag köpte ett klännings-linne till kvällen och så hjälpte vi Olle att prova ut en studentkostym. Vid tre tog jag tåget till sthlm och vid sju var vi hos Lentiha för att föra. Vid tio var vi i feststämning allihopa och drog vidare till saras studentskiva. Hemma vid fyra....

Lördag: Kan ju säga att det var seegt att komma upp. Huvudet var väl inte heller i tiptopp skick... hem med fyratåget. Pga banreparation tog det 1,5 att komma hem. Mamma hämtade upp på stationen. <3. Hemma var Boel&Benka samt Mille på middag som höll på till ganska sent... innan jag däckade ihop packade jag bilen inför morgondagen.

Söndag: Upp strax innan sex och stack iväg till agilitytävling i Västerås. Lindi följde med som trevligt sällskap. Disk i tre starter av fyra. Men det mest irriterande av allt var att jag fick en vägran på EXAKT samma ställe i alla fyra loppen. Fan!

PS. Vill bara passa på att gratta världens bästa par - Karro och Elvis - för en snygg revansch och hoppcert! D.S


Kommentarer
Postat av: blond_berusad_arnelover

Det är tur att jag har en Jenny som jag kan ringa och prata massa strunt med hela tiden. Tycker att vi ska satsa på att låna klubbstugan och ha en riktig supa-skallen-i-bitar fest. Bjuder alla vi känner! Det BEHÖVER vi :) Kram på dig din alltid lika energiska blondin!

2008-05-05 @ 17:19:01
URL: http://iina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0