Reporting from Sthlm

Sitter för närvarande och väntar på att Jens ska bli klar i badrummt så att vi kan krypa ner i sängen för i alla fall 5 minuters mys innan mina ögonlock rammlar ihop. Hm. Vad gör killar i badrummet som tar en sån jävla tid!!?? Seriöst jag är klar på 5, max 10 minuter med för Jensa kan det ta en halvtimme. Jag blir överlycklig om någon kan ge mig ett svar!

Imorgon flyttar de tre första valparna ur Rempans kull. Tråkigt om min favvovalp Tage skulle bli en av dom, men satidigt lite skönt att några slussas vidare till nya kärleksfulla hem. Ju äldre de blir desto mer uppmärksamhet kräver de och jag hinner inte med den uppmärksamheten när de är tio stycken...

Imorgon är det också dags för mig att tuffa hemåt igen. Varför går tiden med Jens i Sthlm alltid så fort? för fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0