Jobb och slit... och tårta

Helgen passerade ganska anonym. Jag var hos Jens från fredan till söndag och hade Grillkväll med Ronnie, Lenitha, Fröberg, Erik och Oskar. På lördagen var jag och Jens och spelade minigolf ;) Jens vann med ett förargligt slag och jag höll på att sula klubban i marken. Fast jag var inte så farligt arg, mest irriterad innuti :p Oskar, Fröberg och Erik kom och spelade en match efteråt, och hör och häpna: Jag hade med kameran. Passade på att fota grabbarna när de fick stå och slå på alla möjliga (och omöjliga) sätt för att kunna slå efter att ha slagit lite snett först...

På söndagen tuffade jag hemåt för att fira Malin. Hon fyller ju 19 idag men eftersom Pappi och jag var tvugna att ta ett sånt tidigt tåg firade vi henne igår med grillning och MASSA jordgubbar!

Henrik på jobbet hade fylt år i helgen och bjöd på tårta på fikarasten idag :) Mmmm... Fick även uppleva en lite udda tradition man har på informationsavdelningen. Alla måste sjunga sin egen version av "ja må han leva", och alla gör detta samtidigt. Det blir en enda röra av fula röster och sångversioner och det lät verkligen ILLA!

Förövrigt har två norrmän hamnat i min telefon idag och jag kan bara konstatera att jag inte har någon naturlig fallenhet på norska direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0