I <3 Femöre

I <3 Femöre!

Midsommar blev en riktig batteriladdare. Så välbehövligt att det var rent sjukt så bra jag mådde efter bara en dag där!

(Bloggen verkar ha hakat upp sig på centrering - sjukt irri!)

Det hela började i allafall i Torsdagskväll. Efter ett trev´ligt möte/tårtklas med härligt agilityfolk
hos snälla Anna bestämde jag mig för att jag till varje pris ville fira midsommar på Femöre.
Malin och Max var redan där och vid ca 22.00satte Linda, jag, Nell och Billy oss i Les Oples för att
köra ner dit vi med. Vi var framme vid midnatt efter ett snabbstopp på donken pga panikhunger från min sida ;)

På fredagen hade vi det riktigt skönt. Det var inte kallt, men det blåste lite och kom en regnskur imellanåt.
 Ändå var det så skönt på något vis, innuti. Vi slappade, grillade, spelade spel och gick promenader.
Imellanåt värkte det i hjärtat - Åh, vad jag hade saknat mitt femöre!

Bjuder på lite bilder....

  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0